poniedziałek, 8 października 2012

Bukiecik na sesję ślubną

Oto różowy bukiecik, który wziął udział w sesji ślubnej. Bukiecik ma swoją przypadkową historię powstania ;D

Koleżanka chciała zobaczyć kusudamowy bukiet na żywo, więc wybrałam się do niej do sklepu na prezentację z czerwoną-zielonym bukietem, a przy okazji musiałam załatwić jedną sprawę w salonie Orange. No, więc z bukietem w ręku powędrowałam do salonu. Panią konsultantkę zaciekawił mój bukiecik i trochę o niego podpytała :) Po chwili druga pani też się zainteresowała i zapytała czy robię takie bukiety dla obcych ludzi, na co odpowiedziałam, że jak ktoś by chciał to czemu nie :) No i powiedziała, że czeka ją sesja ślubna i chciałaby taki bukiet. 

No i oto jest pierwsze moje dziecko, które wzięło udział w sesji ślubnej :)









4 komentarze:

  1. Wspaniały bukiet i super dodatek na sesję ślubną :) życzę więcej takich przyjemnych przypadków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten bukiet! Kolorki fantastyczne... już widzę jak odbija się świetnie na białej sukni! Musisz koniecznie poprosić Panią Młodą o zdjęcie!

    A przy okazji.. może spróbowałabyś zrobić mini bukiecik, taki który możnaby świadkom i rodzicom przyczepić jako kotylion? :) widziałam gdzieś na zagraczniej stronie coś takiego, ale PL to chyba jeszcze nie.. :)

    Pozdrawiam!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo oto bukiet w akcji:)
    http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/374056_452738888111085_7201081_n.jpg
    Sesja ślubna udana, czekam na więcej zdjęć, a ja dziękuję ślicznie za BUKIET, który był pięknym dopełnieniem prawie każdego zdjęcia:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej
    Chciałabym zrobić koleżance na imieniny taki oto bukiecik, czy dałabyś mi rady jak go wykonać, podejrzewam, że są to kwiatki wczepione w kulę styropianową, do tego jest jakieś drewienko owinięte wstążką, i kwiatki i organza.
    Styropian jest owinięty organzą i dopiero później są kwiatki montowane, czy jakoś inaczej?
    A i nie wiem ile mam zamówić kolorowych kartek do takiego bukietu, kwiadraciki na małe i duże kwiaty najlepiej jakiej wielkości
    i ile potrzeba takich kwiatków zeby powstał tego typu bukiety?
    Byłabym wdzięczna za jakieś wskazówki, a jeżeli jest to tajemnicą to zrozumię
    Bukiety są przepiękne!
    pozdrawiam

    madzia167@o2.pl

    OdpowiedzUsuń